onsdag 28 september 2011

här vill jag bo, villvillvillvill








praktikens glada dagar är i sitt esse. varvar det hela med lite jobb och allt är bra (faktiskt på riktigt förutom tröttheten). har fått gilla läget med att inta en mer observerande roll nu då jag befinner mig på en psykiatrisk avdelning. inte samma sak som en somatisk. men min handledare är asball och har snygga träpjucks och lär mig tricks på hur läppstiftet inte fastnar på tänderna.
dessutom har min klassis och jag räknat ut hur vi får ihop alla våra timmar på endast tretton pass och kan sluta redan kl 17 och hinner således med en buss som är i linköping kl 18. JAAAA!!!

och hallå, hur mycket kan man trivas på sitt jobb? jag älskar det! det har blivit lite av min fristad. lyssna på mauro eller annan valfri softis. tända lite doftljus, damma på lite drömägodelar, packa upp nya varor, pilla och pyssla liksom. löööööv it. och min chef, hon är fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar