måndag 12 september 2011

det där med fejjan

jag bloggar inte så frekvent nuförtiden. dels för att jag inte har tid. och sen för att det händer ganska så jättemycket som jag inte har lust att skriva ut på lille bloggen som ju mest fungerar som en gladdagbok över livet. inte en privat dagbok.
men iallafall.
8/8-2011 så förlovade sig jag och johan på öland. en fantastisk dag som kantades av fågelskådare, felkörningar, plankstek, rosé, egengjorda ringar, KÄRLEK, skratt, oväder och oss. alldeles perfekt.

30/6-2012 gifter vi oss.
men mer än så tror jag inte att jag kommer skriva om den saken.

anledningen till att det kom upp idag? vi ändrade status på fejjan. nu är det alltså officiellt.

1 kommentar:

  1. Hej Määndyy =) En annan som inte har fejjan får passa på att gratulera via bloggen! Kul! Vi bör styra en vinkväll inom en snar framtid. Ha det gott! Kram Emelie

    SvaraRadera