onsdag 21 september 2011

i väntan på en bättre dag.

idag släpade jag mig upp okristligt tidigt för att kunna nyttja johans bil upp till valla där termin fems läkemedelsberäkningstentamen skulle skrivas. då det kändes som att min hjärna skvalpade runt bland snor och slem har jag inga höga förhoppningar över att klara denna. och inte för att på något sätt förringa eller titta ner på högskolan i jönköpings läkemedelsmatte men den är ganska så skitlätt om man jämför med den vi utsätts för. har kvar mina exempeltentor därifrån och ska faktiskt jämföra dom.

här hemma har jag intagit soffläge där jag lite oplanerat surfar runt bland bröllopssidor och letar recept till imorgon då de vuxna i familjerna kommer till oss. snart ska denna lilla snorighet bege sig ner för några timmars arbete. kanske får jag köpa en liten födelsedagspresent till mig själv?
kanske.

och imorgon är det en bättre dag. närmare bestämt MIN födelsdag!

1 kommentar:

  1. Eftersom jag också genomgått två olika sorters "läkemedelsmatte", en i Sverige och en här i Australien men ändå kan summera att det är samma sak på olika sätt så är jag faktiskt bara nyfiken vad som är svårare med läkemedelsmatten i just Linköping? No hard feelings, bara nyfiken =D Kram Jennie

    SvaraRadera