fredag 23 september 2011

rapport:


lilla matrialisten rapporterar från en 26-årings perspektiv.
johan lyckades mycket bra med att överraska mig med världens finaste brödrost. vidare fick jag snyggaste drinkglasen som jag vill göra shrek-drink i, lyxlakan, en stelton-kanna, vas, annat husgeråd, duk, presentkort och lite annatsmått och gott.
utvärdering är att jag i egenskap av mina presenter kan konstatera att jag har blivit mer vuxen. inte nog med att jag inte önskade mig något klädesplagg eller dylikt, jag är ASGLAD över mina prissar. så, ganska så vuxen ändå.

och tro nu inte att jag bara blir glad över saker för det som värmde lille hjärtat mest det var alla gratulationer och att min familj var här och firade mig. utan vänner och familj skulle ingen stelton-kanna kunna glädja mig. överhuvudtaget. älskar er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar