måndag 13 december 2010

lucifer?


nej idag har jag inte varit någon lucia av rang.
min lediga dag som skulle vara så bra. startade dåligt iochmed att jag missade alla luciaframträdandena på tv. alla! sen pluggade jag inte pågrundav dålig karaktär. damn you karaktär.
när det blev eftermiddag och jag hade gjort ungefär lika mycket som kajsa kavats mormor med ett brutet ben åkte johan och jag till tornby för att inhandla en liten gran då vi insett att det inte kommer hinnas med att åka ut till hulta i helgen och hugga en själva eftersom jag har en liten fest då. varenda granjävel var slut. hallå? istället köpte jag en fiiin amaryllis som vi sedan råkade halshugga på vägen hem och istället fick r.i.p i sopnedkastet.
jättekul.
sen tvingade jag med johan i diverse butiker för att inhandla någon slags brösthållare till min klänning som jag har ett hatkärlekförhållande till, och som jag inte fann. de får hänga fritt. tur de är små. eller så tar jag byggtejp.
nya tag och jakt efter örhängen. mitt humör var i källaren på ikanohuset och säljaren inne i affären jag fann mina örhängen var så jobbig så johan fick migrän och jag kräktes lite i munnen och hängde tillbaka örhängena och åkte hem.
väl hemma skulle vi boka julklappar till våra föräldrar, eldkvarn på konsert&kongress. något vi funderat på i lite över två veckor. idag var alla biljetter slut. nu är klockan tidig kväll och jag är en bitterf'''a så därför går jag och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar