torsdag 23 december 2010

leeedig!

ända fram till söndag får jag liksom göra vad jag vill. så igår tittade jag och johan på tre trueblood avsnitt och sen sov jag fram till kl 11 imorse.
och nu ska jag ge mig ut på stan och handla de sista klapparna. life is great!
igår hade jag även slutbedömning på mava. jag blev klart godkänd och min handledare tyckte att jag utvecklats enormt!
som grädde på toppen fick jag även ett tackkort från en patient som ville tacka mig för proffsig omvårdnad. man tackar!
den här terminen har varit så krävande. och nu är jag snartsnart klar. ibland, som nu klappar jag mig själv på axeln och tycker jag är ganska så bra.

ikväll blir det lilljul med johans mamma. och imorgon börjar dagen med julfrukost i bestorp!
och självklart tar jag med min förkylda näsa. för nu är det jul och 8 av 10 jular är jag förkyld, även denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar