tisdag 28 december 2010

jul=kul



jag hade en mycket bra jul. inte jättemycket osamshet i familjen. bara lite lagom och det dröjde ända fram till kl 22 och då var jag ändå så trött att det inte gjorde så mycket. och det var inte så farlig osamshet.
och oj vilken glad skit jag var mestadelen av dagen, jag fick fina paket (favorit=plånbok från boomerang och fiiin glasskål som ska upp i fönstret och bidrag till nya glasögon), jag åt god mat och viktigast av allt jag vann de två ljuslyktorna jag ville ha på julklappsspelet(och fick en diskdiva av lotta som jag tjatade mig till).
det enda tråkiga är att jag under juldagen inte kunde vara med på kvällsåkning i pulkabacken med ljuskällor i form av byggstrålkastare pågrundav den här förkylningen som håller mig i ett järngrepp. jag har så mycket snor i bihålorna så det tynger ner mina tänder och ger mig värk i dom. mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar