måndag 27 december 2010

förkyld

jag ligger i soffan. det har jag gjort sen jag kom hem två timmar tidigare än planerat från jobbet igår. jag tempade 39 grader och var lika tuff som johan är när han ser på en skräckis. inte så jätte.
åh det här är inte kul.
jag missade systerligt mys med inte bara de biologiska systrarna utan även malin. det skär i hjärtat mitt när jag tänkter på det. speciellt när mor berättar om speleskapader där pappa fick känna sig ganska besegrad.
istället tog johan hand om mig. på bästa sätt. min bästa.
nu är han inte lika bra då han vägrar att se på något annat än rena rama rolf. hjälp.

nu ska vi se på solsidan istället och äta stekt korv. med rostad lök.

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas det är smaaaal korv. :)

    SvaraRadera
  2. stinis, det var inte smal korv men som tur var så delade johan den rakt av för jag kunde då inte orka tugga i mig en tjock. ibland har man tur.

    SvaraRadera