torsdag 30 december 2010

bokslut.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jag hade en festival för typ 120 personer för att fira min och min bästis 25årsdagar. det var nytt.

Har du några nyårslöften?

i år är mitt löfte att vara mer positiv och mer social.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

inga nära vänner.

Vilka länder besökte du?

jag var bara i lilla plutt-malta.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

21/8

Vad var din största framgång 2010?

att jag klarade av två tentor som för mig var lika omöjliga som mount everest är för en rullstolsbunden.

Största misstaget?

i år är året då misstagen har varit få. visst har dom gjorts men hur ska jag annars kunna lära mig utav livet. misstagen har inte gjort mig svagare endast starkare.

Bästa köpet?

svårt...maltaresan säger jag!

Vad spenderade du mest pengar på?

inte kläder för en gångs skull tror jag. mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

ja. johan, bästisar och familj kan man alltid lita på.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

från och med du. river en vacker dröm. robyn (alla låtar?!)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

jag var gladare. överlag. jag hade inte mina toppar och dalar. det värsta är att man inte får "jagärlyckligastihelavärlden"känslan, men man slipper även"jagdörförjagärsåjävlaledsen"känslan.

Vad önskar du att du gjort mer?

tagit hand om mina gamla vänner. känns som jag inte kunnat träffa mina gamla favoriter hälften så mycket som jag velat. min hönsgård <3 style="font-weight: bold;">Favoritprogram på TV

så mycket bättre! mauro och plura lagar mat (eller vad det nu hette...) solsidan.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

öppnade paket i sängen tillsammans med johan, gick sedan på intro på praktiken och blev akut bajsnödig av rädsla, en känsla som satt kvar i ca 2 veckor innan jag fattade att jag faktiskt kan bli en kickass sicknurse. sedan gick jag hem och johan lagade mat till mig, hans mor och hennes peter. sedan kom dom och vi åt och drack vin och jag fick fina presenter. på helgen firades jag i bestorp av alla i min älskade familj och det var en perfekt eftermiddag. vi åt cheesecake och anton höll i födelsedagssången och matilda fixade jobb åt johans kusin.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

det som låg bredvid sängen.

Den bästa nya personen du träffade?

har liksom inte hunnit vara så värst aktiv i mitt sociala liv. men är glad att hanna fanns i min klass i norrköping och att vissa vänskaper har djupnat, liksom slagit rot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar