fredag 15 maj 2009

systuga deluxe.


bengan och jag skulle sy igår. det gick bra. men jag är långsam. under tiden hon gjorde om 2 kjolar till klänningar (mkt enkelt måste faktiskt tilläggas då det ungefär bara var att sätta i ett skärp i midjan och nåla sen sy en raksöm) och sydde in ett par jeans så kortade jag bara av ärmarna på en kavaj. sån är jag, det tar tid och inte alltid blir det bra. men jag är en tittautgenomfönstretförträdetvajarsåfint-sorts person. medan matilda är jagharintetidattslösaminuterfördetfinnsförfå-sorts person. om man inte talar med henne i telefon vill säga. har aldrig mött någon som kan säga så långa eeeeeeeeeeeeeeeehhh. där kan det ta tid att komma till sak. fast kavajen blev fin som snus och det är ju bra.

vi började även planera julfest, och nej vi är nog inte riktigt friska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar