tisdag 26 maj 2009

idag är en annan dag


gårkvällen var mer trevlig än denna.
inte för att det varit något jättefel ikväll men jag har varit sådär bautaasjättetrött att jag knappt trott att jag ska överleva fram till kl 21. men det har jag gjort.
dock skulle jag alltid välja måndagkvällen framför tisdagkvällen.

annars har grupp 2 idag visat prov på stort ordbajseri .herregud vad vi kunde fylla ut vår text med, jaa, ganska mycket strunt faktiskt.
men oj så socialpyskologiskt det ändå blev där någonstans mellan diskussioner om hårfärger och annat livsviktigt.
och lord of the flies är en mycket otrevlig film. faktiskt obehaglig.
min tanke att döpa min förstfödde son till jack backade lite efter att ha lärt känna jack jägaren i flugornas herre.
kanske till johans glädje då han inte alls gillar namnet.
men ni vet vad man säger va?
finns mycket fisk i vattnet. och det går ju alltid fler bussar. eller så får man göra som när man varit på grillparty hos jessica och petter, ta en taxi.


pöööösss och nattipatti

1 kommentar: