torsdag 7 maj 2009

Här är den!


Vattenmoppen jag pratade om hos Linda. Fattar ni nu?

7 kommentarer:

  1. HAHAHA Vad fan är det där?? Tror att du glorifierade den när du talade om den hos Linda ;)

    SvaraRadera
  2. verkligen inte, en baywatchgrej man hänger efter. sanna mina ord ;)

    SvaraRadera
  3. HA HA! Jag förstår fortfarande inte;-)
    Pusskrams/J:son

    SvaraRadera
  4. Ja, jag måste hålla med om att det var en liten konstig förklaring du hade av denna vattenmoppe.. Men en ännu större fråga, varför ska man ha en? Vad ska man ha den till? :)

    SvaraRadera
  5. Liiiite glorifierad ja. Ser ut som en felmonterad badanka med ett sugrör i röven... /anni

    SvaraRadera
  6. det är ni som är de konstiga.

    SvaraRadera
  7. Jag förstår inte heller...haha.. du får ta och visa i sommar hur det går till..=)
    / andra Lindus

    SvaraRadera