tisdag 19 maj 2009

men heeeej.

jkpg tur och retur för lite socialpsykologi.
det är grejer det.
egentligen skulle jag ha spinnat när jag kom hem, istället åkte johan och jag och köpte chips som vi åt upp till hälften i bilen och sen lagade vi carbonara och snart ska vi äta upp andra halvan. hej ångest.

på lördag blir det drinkparty på kullagatan. har jag sagt det innan?
det tåls att upprepas.
flickorna, brudarna, tjejerna, kvinnorna, kalvbena kommer shake some ass på lördag. och jag får äntligen vara värdinna igen, jag älskar att ha fest hemma hos mig. man behöver inte ha spikat outfit fören man låser dörren och går.

på söndag blir det kalas.
och sen ska jag jobba med.
underbar helg faktiskt!
tjejhäng, jobbtjänapengar, familjetid, samt plusdag på torsdag då vi ska lägga i johans båt och vara till sjöss hela dagen.
i löööööööve kristhimmelfärs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar