onsdag 27 maj 2009

med världen på hennes axlar

kan det faktiskt bli så att lilla bajsmatilda blir sjuk gång på gång.
och det vill vi inte. man måste lära sig säga nej. (säger hon som inte heller kan det, men jag är ju en mes och det är inte matilda.)
hon måste bli frisk snabbt för den 8e juni gör hon polistesterna och är det någon jag vill ha in i lagens arma armar så är det hon.
men man kan faktiskt inte dansa 4 timmar om man har feber. det behöver man inte vara en sjuksköterskestudent för att förstå.

och igår köpte jag och johan mjölk som går ut den 2e juni, det är ju konstigt om något. det är ju sommar när den går ut. och det är jag inte alls beredd på.

1 kommentar:

  1. Du kan hälsa Matilda att om hon inte tar det lugnt och blir frisk innan denna gångs tester så får hon med en hormonsfylld tjock gravid kvinna som man inte vill bråka med!! =) Och så kan du även hälsa Lycka Till från mig;)

    Ses imorgon för picnic och myyyyyys! Då kräver jag kramar och gos!! PUSS

    SvaraRadera