måndag 24 augusti 2009

måndagsångest tror jag bestämt det kallas.


helgen försvann i ett töcken, det var torsdagsöl, fredagsvin och lördagshäng.
fredagen var riktigt, jaa jag vet inte, rätt ord kan vara spårad. vi var sex tjejer och det lät kanske som att det var 36 här uppe på kullagatan. vi skulle ha gått på guldgossen men då himlen öppnade sig värre än nigarafallen hade vi vår egen konsert här hemma. minst lika bra, och inte alls lika regningt. blött var det dock ändå.
jag avslutade helgen med ett dop. och köttfärssås på altanen i bestorp tillsammans med hela familjen. det var inte igår.

idag har jag ångest. och det är för en gångs skull inte mitt fel. jag och en tjej i motsatt grupp i skolan skulle byta böcker med varandra denna kurs. hon skulle låna min psykologibok och jag hennes gerontologi. men när jag mailade henne idag hade hon tydligen sålt sin bok. jaha, vad snällt att meddela detta till mig.

nu hoppas jag fika med cliquen muntrar upp. det brukar det göra.

1 kommentar:

  1. Jag tycker din "vän" i skolan verkar vara lite puckad... Byta är INTE = sälja

    Hälsa cliquen från mig!! Saknar er!

    SvaraRadera