måndag 3 augusti 2009

jag hade inte växt. men jag har blivit hajbiten.

ett sätt att lura johan att man har växt är tydligen att hålla hand med den dåliga armen. han trodde, innan han kom på vad som var fel att jag hade vuxit och blivit längre än honom. han blev ganska orolig.

sen har jag med mitt hajbett fått en partner in crime. Json och jag blev alltså attackerade av en haj i miami när vi var ute och surfade helt nyligen. hajen ifråga var en farlig best på minst 20 meter och han verkade ha en förkärlek till armar då han koncentrerade sina bett där. han fick några bett på oss, men om ni tycker vi verkar skadade skulle ni se hajen. han är inte vacker. vi är väldigt glada att vara vid liv. och hajen förstår nog att han gick på fel flickor och ångrar sig. det verkade som det iallafall när han sjönk till botten.

1 kommentar:

  1. Ett helt och hållet rättvist förklarat händelseförlopp av dagen vi aldrig glömmer....!!
    Men tjii fick den onda hajen!!=)

    SvaraRadera