måndag 3 augusti 2009

saker som oroar mig just nu:

  • jag tänker kanske liiiiite för mycket på bröllop just nu för att det ska verka normalt. och just det att jag tänker på bröllop och inte äktenskap, men ett äktenskap måste väl inte betyda villa och barn? inte mitt kanske. inte än.
  • att jag om 2 veckor och 1 dag ska skriva anatomiochfysiologi-tenta och jag kan nära nog inget alls.
  • mina jeans jag köpte (ok, johan köpte) är lite för tajta för att vara sant. varför kan man inte ostraffat få fika och dricka vin mest varje dag? tråkvärld, tråk tråk tråk.
  • mitt kontosaldo har gjort en djupdykning och jag, den 3e augusti har börjat samla mynt.
  • mitt hår, det är torrt, det är tråkig mellanlängd och färgen är en blandning av rött, brunt och orange.
  • och jag kan inget göra åt det, se punkt ovanför.
  • min arm har svullnat upp igen och den gör ont, faktiskt skitont och jag har ätit klart mina smärtstillande.
  • jag sitter här istället för att plugga. det borde verkligen oroa mig.
  • jag verkar inte heller ha bråttom att gå härifrån. det oroar mig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar