torsdag 13 augusti 2009

topp 3 jag vill ge en snyting.

1. platenstrappan. för 2 år sen orsakade den ett fall som jag än i dag lider av. jag vet inte vad/vem som kan förtjäna en snyting mer.

2. mitt visakort. det har en förmåga att hoppa ur plånboken och köpa saker som jag kanske inte egentligen är i stort behov av, bara för att sakerna är fina.

3. tjejen i apolivareklamen. varje gång jag ser den där reklamen blir jag livrädd och börjar tänka på the ring då samara klättrar ur tvn och kommer emot en, och då kissar jag nästan på mig av rädsla.

och när jag tänker efter är det väl egentligen mig själv jag vill ge en snyting som låter allt detta hända, men det är ju lättare att skylla på annat, så idag ska visakortet få sig en omgång. och imorgon ska jag ut på platens och sparka lite på trappan. och tjejen i apolivareklamen får vara. jag sparkar och slår inte saker som har känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar