lördag 14 mars 2009

vänner! minns ni midsommar 08?

tänkte väl det, inte jag heller.
tur att vi hade kameror iallafall som kan sudda ut vissa frågetecken.
och mina lockar som fångades på bild säger lite om hur jag mådde den kvällen.


titta bara hur lycklig jag är här. hemmagjord jordgubbstårta och en hel afton framför mig.



efter kransbindning och vinet har korkats upp (ok, baginboxen har öppnats.) kransen har nog sin peak här. och jag själv ser faktiskt ganska bajsnödig ut.


här är nog halva baginboxen i mig och både lockarna och kransen pekar åt samma håll. ner. otäckt onykter ser jag ut att vara.



typisk amandaärförfullochskasebehärskadochnykter. lurar jag någon?? har tydligen gett upp kransen och sitter antagligen och förhindrar en spya att tränga upp.clear eyes på alla tre damer. det var även här tror jag som hannah och jag upptäckte att vi skrattade på exakt samma sätt.


nu tror jag har gjort ett försök att kamma till mig , om nu en knut mitt på huvudet kan kallas det, och jag har kanske kräks lite. tydligen har vinet kommit fram igen. där är bilderna slut och lockarna long gone.


Snipp snapp snutt så var amandas lockar slutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar