onsdag 4 mars 2009

inte alls yr.

idag ringde jag upp angelica för att tacka ja till fika-inbjudan imorgon. kan vara en av de sista gångerna jag är i den lägenheten då hon och jocke ska flytta till en "vuxenlägenhet". en sån lägenhet som en del av mina vänner har, blandannat Linda L och Petter &Jessica, som dessutom har taget det hela ett steg längre och köpt hus. får berätta mer om dessa vuxenlägenheter någon annan gång.

men iallafall, under tiden jag pratade med angelica letade jag efter lite saker som måste med på min promenad med Limpan L, när nycklarna var lokaliserade och skorna funna så var det bara telefonen kvar. det tog utan att överdriva 1 och en halv minut innan jag kom på att jag hade telefonen klistrat mot mitt öra. herregud, ge mig nåt slags minne tack. förstå vad jag ödslar min viktiga tid med att leta efter saker som mer eller mindre biter mig i näsan.


(ankan, jag förekom dig med att skriva om det hela själv :) och så kan du kommentera nu!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar