lördag 14 mars 2009

till skoooooooooogs!

jag hittade inte bara hem tillslut, (surt för vissa tror jag, som gärna skulle se mig vilsen till skogs och börja prata älgspråket som sune...!? men bra för andra, speciellt för Johan som ska komma till mig ikväll. Kul att åka från Linköping och sen är inte jag hemma utan han måste ge sig ut i skogen och leta efter mig. det kan ju inte kännas allt för välkomnande.)utan jag hittade även en ny gåutochgårunda.
Skönt då jag börjar tröttna på att trava runt munksjön.


Pluggtajm ett tag innan Joey anländer.
Då ska det dammsugas (har ingen här nere utan Johan har med, det är alltså första gången på nästan 3 månader som jag dammsuger. Eva skulle nog hellre ha dött än ha bott här)och bytas lakan och åka till soptipp.
Kära nån vilken rolig lördagskväll han är på väg mot, tur han inte vet något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar