lördag 31 december 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
2011 var året jag inte hann med mycket alls förutom att plugga och jobba. men något nytt var ju att jag numer är inredningssäljare, det yrket har jag aldrig prövat innan.

Har du några nyårslöften?
förra årets löfte var blandannat att vara mer positiv. stannar kvar vid det. samt att jag ska ägna mig åt mer självdisciplin. tydligen skriver sig inte cuppsatsen av sig själv o.s.v.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
min kusin fick tillskott i familjen och så också stealground!

Vilka länder besökte du?
viva la france med paris upplevdes i ett ohållbart tempo under 6 dagar. spaniens barcelona fick besök av kaos-nilsson under julen och fem veckor tillbringades på arbetskollo i norge, arendal.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
8/8-2011. en blomring senare och ett bröllop var satt för 2012. g.a.l.e.t.

Vad var din största framgång 2010?
måste säga skolan, som utmanar och pressar mig värre än en gunde svan på fortet.

Största misstaget?
jaa, att tappa pengar är inte roligt. speciellt inte höga valörer men jag tänker att när jag läser denna text om nåt år så minns jag säkert inte ens när eller vad jag tappade. annars är det att jag tvivlar på min egen förmåga. har i år fått skäll av två lärare som säger att jag måste TRO mer på mig själv.

Bästa köpet?
parisresan. utan tvekan.

Vad spenderade du mest pengar på?
med tanke på mitt nya jobb och trängseln i läggan blir det nog, och jag tror johan håller med, på inredning.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
att emmet, lundis och json landar jobb innan eller precis efter examen. *stolt*, att en braig kompis ska bli mammi. förlovningsdagen var ett stort leende från morgon till kväll.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
välkommen in med maggio. we found love med rihanna,

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
i år var jag gladare. försökte alltid se det ljusa i saker. ransakade mig själv mer och hängde inte upp mig på petitesser.

Vad önskar du att du gjort mer?
jag önskar att jag hade haft mer tid till vänner runt om i landet. att åka till bengtsson, eva, hilding, syster, hönsgård har liksom inte gjorts då jag i höst arbetat varje helg utan 3 st.

Favoritprogram på TV
det enda jag försökte passa in att se var dh i höstas och downton abbey i våras.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
vi dukade upp långbord på st.korsgatan och alla utan familjen av och matilda och nico infann sig på middag. på dagen jobbade jag. gladdes åt bröllopsplanerande, brödrost och steltonkanna.


Den bästa nya personen du träffade?
i år var den bästa nya personen min chef helen. har lärt mig av henne att inget är omöjligt och att skratt är den bästa medicinen.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar