fredag 22 april 2011

miss i planeringen

gårkvällen var fantastisk! kreggan och jag kunde inte slita oss från min balle där vi avhandlade viktigheter och bubbelvin. med hallon i. hej sommarvärme! sen bar det av till torget och där fanns det finfina kompisar att prata med. tillslut bar det av till platå där vi fuldansade oss tills jag nästan somnade på stället. och bäst av allt var när jag träffade på sköna malin, min extrasyster som jag inte träffat på länge. det värmde i lille påskhjärtat att få kramas lite.

tråkigt idag var bara att jag inte kunnat behålla någonting i magen utan istället fått diskutera världsproblemen med toaletten och inte potatisgratängen. men nu är det dags att skärpa till sig för ikväll ska jag och johan bjuda på middag och jag ska göra potatisgratäng och rabarberpaj. vilken miss att jag mår som en disktrasa. men det ordnar sig det med för jag är lite ledig och det är påsk med sol på balkongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar