lördag 16 april 2011

om en vecka ska jag dricka vin!

löööördag. och jag är inte ledig. gaaah. men vad gör det om hundra år? egentligen.
nästa lördag är det påskafton och då ska jag slå runt med bryyydarna. längt.
tidigt imorse trampade jag upp till us och där tillbringade jag min dag. 3 pass kvar sen är praktiken klar för denna gång. jisses.
kvällen ska firas med johan. vi ska äta kött. älskart.
och jag har duschat och flätat håret. i en fiskbensfläta. fick mjölksyra i armarna. träna någon? jaa, du amanda.
då johan har inlett sin golfkarriär för säsongen är jag gräsänkling för tillfället men jag sopar inte det under mattan utan ska nu sätta mig med min älskade lilla rapport en stund. sakta men säkert formar den sig. två steg fram, ett steg bak kan man säga. fast hellre det än tvärtom, eller huuuuuur?


hård och besynnerlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar