lördag 16 april 2011

det här kommer inte bli billigt.

ibland kommer jag på att jag kommer befinna mig i ett u-land under fem veckor i sommar. för det mesta förtränger jag det och tänker mer på pengarna jag kommer tjäna men ibland slår det mig.
och då funderar jag på vad jag kommer sakna.
johan såklart.
och att inte få träffa antonvilma under hela långa tiden och hela familjen där ute i bestorp, vid södergårdar och björngårdar.
men något jag kommer sakna något förskräckligt mycket är att ringa emmet ca 459 gånger om dagen. för att berätta att jag kissat, eller att jag målat naglarna eller något annat intressant vi brukar utbyta information om vid något av alla våra högst intressant samtal vi har varje dag.
skulle jag göra det skulle jag nog inte ha så många kronor kvar att glädjas över.
tusan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar