torsdag 14 april 2011

det är vinter.

åh, mitt immunförsvar och jag har en liten beef. jag kan stå emot förkylningar lika dåligt som choklad. inte alls.
tisdag och onsdag är förbi i ett febertöcken och jag har inte ens kunnat njuta av den sköna soffan som jag tänkt när jag skulle bli sjuk utan jag har snällt fått legat i sängen och jämrat mig.
jag vet inte vad det är med mig och förkylningar men är det någon som nyser på mig så nyser jag tilbaka gånger tre.

denna dagen är återhämtning och det innebär artikelläsning.
om någon skulle fråga mig vad det värsta med sjuksköterskeutb är skulle svaret lätt bli alla dessa artiklar.

när förkylning och praktik är slut, då ska jag njuta av våren. idag ska jag plugga och se på film. som om det vore november ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar