torsdag 24 juni 2010

sån där när man är lite halv.

just nu är jag inte helt på topp. beroende på allt och inget.
fast den största orsaken den beror på att matilda bengtsson har befunnit sig på spansk mark i två veckor och vi har inte ens utbytt ett sms under alla dessa dagar. i vanliga fall har jag koll på hennes bajstider. det är tomt.
och eva som kom hem och försvann lika snabbt. och nu känns det som att hon var hemma alldels för kort tid, man hann liksom bara vänja sig lite, typ som att få endast ett chips och se framemot hela påsen men att den sen äts upp av någon annan. och vi jobbar alltid olika tider och hinner bara med några få minuter i telefonen. skitjobbigt.
dessa personer är mina personer och när de inte finns i närheten tror jag att min energireserv inte helt pumpas upp.
bengis och evisen fattar ALLT som jag pratar om. som eva sa idag, man behöver liksom inte förklara för vi vet. jag saknar dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar