onsdag 16 juni 2010

flygstrejk

under morgonens träningspass skrämde frida mig då hon undrade lite om vi kommer komma iväg imorgon. det är nämligen flygstrejk.
nutisorienterade-amanda hade ju ingen aning om detta men efter lite nyhetsuppdatering förstår jag det som att det endast är inrikesflyg och bara idag. dessutom för en bra sak så heja de svenska piloterna!

nu städar jag lite fint här hemma så henricbror inte tror att det bor två opedantiska personer här. jag tror han kommer ana att det är jag som har dragit med johan i fallet då herrarna carlsson lider av någon slags mani på att ha ordning och reda. det är ju inte direkt mitt förnamn.
men man vill ju upprätthålla någon slags fasad iallafall. som vanligt sparar jag toaletten till johan. rättvis fördelning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar