onsdag 2 juni 2010

den där anna.

jag pratade med steelground förra veckan (helt fel namn-fritsell är det ju nuförtiden. men för mig är hon alltid anna steelground).
vi pratade om malta, (15 dagar kvar!) hon tror att jag kommer hem med en ring på fingret. att det " bara kommer smälla till snart"
och med det menar hon bröllop, bebis, alltså brutalt mycket vuxet. jag sa att hon skulle hålla sina hästar. jag har så mycket förstånd att förlora än som winnerbäck så vist sjunger.
min ungdom kommer aldrig igen ju.
och jag börjar imorgon med att fira sommarlov i bestorp.
läsa bok, suga in magen i bikinin, äta vattenmelon, gå promenad i fårhagen, skvätta vatten på anton, jaa egentligen saker man kan göra fast man har bröllopat och ynglat av sig. men vi är inte rika nog för bröllop och inte mogna nog för barn.
så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar