torsdag 17 juni 2010

i am gonna miss u

nu åker vi straxt. lite miss i planeringen av helg bara då det är freakin prinsessbröllop i helgen och jag gärna hade gluttat lite på alla klänningar och gråtit lite till alla tal. men det kommer nog visas på repris ett antal gånger.
och så kommer anni hem. just denna helg. aaah. jag vill ju med vara med och reta henne för hon är så liten. men men, nästa gång!

fast mest av allt kommer jag sakna mitt spotify som jag gärna skulle ha tagit med mig. men man kan inte få allt och jag nöjer mig med sol, bad, mat, vin och johan. det går inte av för hackor det heller...

1 kommentar:

  1. känns fint att något så materielt som spotify går före mig. För övrigt så är ESC-cdn före dig i min prio-ordning :) Ha det så fejnt på malta! Jag ska försöka komma ihåg att tänka på dig under helgen! PUSS!

    SvaraRadera