söndag 4 oktober 2009

vad konstigt det kan bli.

känns inte alltför roligt eller spännande att läsa om sin kväll i corren. men så kan det gå när någon följer efter en och man säger till honom att sluta med det.
just nu är jag mest ledsen över att öka på min rädsla för att gå själv med typ 700% samt att jag missade aimees dop.
att jag ser ut som en svullen plastikopererad idiot är petitesser. och det hade kunnat gå så mycket värre. taxin som körde förbi när jag var på gatan hade kunnat legat i min fil och då hade jag nog varit en pannkaka istället för uppsvullen. jag har ju aldrig riktigt gillat pannkakor så jag föredrar svullen!

jag känner mig fruktansvärt rädd, och kränkt.
och glad för familj och vänner.
linda, pappa och mamma har varit ovärderliga.

2 kommentarer:

  1. Amanda!finaste tjejjen. du är den som minst förtjänar ngt sånthär. Är lessen och arg. krya på dig nu och ta hand om dig! Saknar dig vännen. <3<3 kramar o pussar från Hannah

    SvaraRadera
  2. men Amanda! vad faan är det som sker? Krya på dig o ta hand om dig darlin..
    ring om de e något vet du, vi alla finns här för dig!
    kram kram Martina

    SvaraRadera