torsdag 1 oktober 2009

trött, tröttare, amanda.

dagen startade med regnpiskade rutor som gjorde mig skiträdd. det var någon gång mitt i natten och jag lyckdes somna om en stund efter lite ångest. ligger det någon under sängen? är det inte någon som kikar ut genom toalettdörren? jaa ni vet alldels sådär vanliga tankar.
sen har jag liksom inte vaknat ordentligt. efter en lång föreläsning med en sövande föreläsare om blodsjukdomar följde en grekisbuffe med tjejerna iklassen och sen tre timmar plugg tillsammans med samma. effektiv tid kanske 15 min. resten var liksom flamsigt.
nu ska jag ta igen pluggtid tills ögonen stängs. kanske blir en kvart iallafall.

2 kommentarer:

  1. Vet du? Din ramsa har verkligen satt sig i huvudet! Otroligt att jag kommer ihåg den, som du sa på en fest dessutom!

    Om inte du minns, så var det den om pelvis... ;)

    SvaraRadera
  2. Precis..lite svår var den väl ändå? hahaha..PUSS

    SvaraRadera