måndag 5 oktober 2009

trasig?

inte så jätte trasig. men är ganska ledsen faktiskt.
en bergochdalbana har jag ju alltid varit, men det är en ganska låg dal det här.
har fått min tand lagat, varit på vårdcentralen angående min arm som antagligen fick en ordentlig smäll på nerven, som redan innan var lite svajig och domningarna i lillafinger och halv ringfinger är värre än värst. nacken är stel, whiplash eller bara sträckning återstår att se.
gott är att svullnaden har lagt sig ordentligt och att tanden ser helt normal ut.
imorgon beger jag mig ner till jkpg igen. det känns skitskitskit, egentligen vill jag bara vara hos mamma. måste vara kvar ända till fredag innan jag kan ta mig hem igen. längtar så det gör ont fast jag fortfarande är hemma. ganska töntigt. men det är inte för inte jag kallas töntamanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar