måndag 3 oktober 2011

när minnet sviktar

dagens fniss var när jag skulle återlämna en försenad bok till biblioteket som heter när minnet sviktar. stämmer in på mig? njaa, jaa ok. den gör det.
efter återlämnadet och matintag är jag nu bortdomnad i soffan men ska ta mig in i sängen och sova alldeles för få timmar innan en ny dag i motala. det enda jag kan säga är att det är tufft.
och inte tufft på ett roligt sätt.

helgen däremot var tufft på ett roligt sätt. för jag har så balla kompisar!
vårt hem ser numer ut som en blomsterbutik och jag älskar det.
veckans utmaning blir att inte köpa något från butiken och att inte somna på ronden (varför ska de vara i världens minsta rum med sämsta luften utan något syre?)
veckans roliga blir att åka till sthlm och hänga med anders och favorittvillingarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar