fredag 21 oktober 2011

.

efter en dag som känts som semester trots sjukhusbesök och jobb mellan 13-18 så sitter jag hemma i min kammare och ska snart sjunka in i sömn.
efter att ha tillbringat kvalitetstid med blandannat emmet och martini som bjöd på på inte bara en, utan tre konstiga saker, varav två skedde live. galen afton.
eller kanske inte jättegalen då vi efter två glas vin ute peppade för utgång. en sväng förbi mig för upphämtning av vin och sen mellanladdning hos em där piffning skulle ske. det var då inget piff som skedde, snarare skönaresoffafårmanletaefter-häng.
nu hemma efter att kanske ha inlett en galen överenskommelse. mer galen än den strand är på väg in i. ja, galen för mig alltså. att inte handla något under novembermånad. nu snackar vi inte ett doftljus, inte ens en droppe nagellack. jag ska banne mig klara det.
men innan dess ska jag kanske köpa en carin wester-klänning. för om hilding har rätt kommer jag gråta mig själv till sömns om jag inte gör det.

1 kommentar:

  1. Jag antar den utmaningen. Också. Hälsningar Anna Storhetsvansinnet Strand

    SvaraRadera