söndag 30 oktober 2011

min lilla extrafamilj

jag ligger i soffan med fötterna på bordet. rörelser är en kamp. jag är så trött. så trött. man blir det efter ett dygn med de bästa.



vi började dagen med islandshästar. linda blev käääär i stainy. sjörövarjohan har en konkurrent, helt klart. jag tror att våra ridledare tyckte det var en frisk fläkt som kom med vår grupp. eller så tyckte dom som många andra (?), att vi är ett gäng töntar med världens sämsta humor.

sen fick vi låna westlings hus på bonäsudden. där hängde vi kring det runda bordet och stoppade mest saker i munnen. om vi hade tid med det vill säga, för vi pratade ganska mycket.



vi avslutade med att vara riddarna kring, just det runda bordet. vi fick blodsoppa (kladdkaka med betoning på kladdig). när lillasyster kom så tror jag att hon tänkte att det här med att kalla mig tant är fel. hon tänker nog att jag är en tönt. och jag måste hålla med. tillsammans med bästisarna är jag en tönt, vi är det mest töntiga, underbaraste, roligaste, snyggaste gänget jag vet.



imorse lekte vi burken och jag gömde mig mellan en kajak och en sten. anni hittade mig inte men hann dock före att dunka mig så jag vann då inte. anni vann. fan.
sen gick vi på skogspromenad och jag visade några potentiella hus jag vill bo i när jag blir gammal. det viktigaste var ju såklart att jag har plats för alla i min extrafamilj. såklart.



till sist grillade vi korv och när hälften av gänget var tvungna att åka hemåt planerad jag, eva, caramella och anni nästa träff i stockholm. vi iscensatte skogsgläntan till stureplan, vi hade sturecompaniget, vapiano och natalie schuterman. camilla och jag discodansade och shoppade sjalar.
livet på en korvpinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar