torsdag 13 oktober 2011

korv alltså.




Riga skulle kanske säga att det ord jag mest frekvent använder är oj. kan ligga en yttepytte sanning i det.
kan vara så att johan och mamma skulle hålla med.

johan skulle även påstå att jag använder ordet korv lite mer än vanliga människor.
det kanske jag mer kan vara beredd att hålla med om.
lägger gärna till ordet korv. korvkompisar (favorit!) korvunge, korvhund, korvjohan, (prins)korv om k-j är bra, (bajs)korv vid mindre bra uppförande.

hilding kan man nog säga gillar korv också. lika mycket, om inte mer än mig.
det leder mig in på ett uttråkad afton i arendal då vi lite för länge planerade att hon skulle ha sin 25-årsfest med ett korvtema.
även att det hade kunnat bli asball ska hon nu ha oktoberfest i november med tre liveband och dubbelkalas med sin bästis sara som jag förstår är lika bra som Elin då man ju blir som man umgås och detta är ett litet ljus i mörkret att se framemot. speciellt då julfesten hänger i en skör tråd pga skola och examen.
får man hoppa över ett år på en fest som är en tradition?

ok. slut på korv. godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar