måndag 23 maj 2011

tankar i en tom tank,

ni vet kanske känslan efter en stor tenta. man är liksom, så tom. som jag sa till hanna, jag var så lätt på att tippa över. skratta eller gråta. ingen skillnad.
saker jag och lillhjärnan i brist på buktillstånd funderar på idag:
  • varför måste allt onyttigt vara så gott?
  • kan inte min köttfärs bara hoppa ner i grytan och tillaga sig själv?
  • kommer askmolnet förstöra min parisdröm? (då dör jag. obs inget skämt.)
  • är jag och hanna världens mest duktiga studenter som idag efter terminstentan började plugga på statistiktentan ?
  • kommer alla blommor här hemma som jag älskar att överleva johans omvårdnad när jag är i norge eller ska jag adoptera bort dom tillfälligt...tone? emma?
  • när kommer en skrattattack inträffa så att jag inte kan andas? måste träffa benganbästis snart.
  • är inte johan och jag världens snyggaste människor på fotot nedan?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar