tisdag 24 maj 2011

bara för jag kan






Namn: elisabet amanda nilsson
Piercingar: öronhål, pappa tog med oss in till stan och gjorde det. jag matilda och min kusin. de vågade inte så jag fick börja.
Tatueringar: inga.
Längd: 167 cm över havet
Skostorlek: 39
Hårfärg: cendre. på riktigt. nu har jag någon chokladnougatbrun som pågår.
Fräknar: ja, och dom sprider sig.
Motto: tycker du som jag så gör vi det en annan dag.
Kär? ja. <3
Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland vill jag hemskt gärna bo i ett hus på landet med en glasveranda och en sjö alldels i närheten. sen går det över och då vill jag bo i london. men i stort sett trivs jag alldels utmärkt här.
Tycker du att du är attraktiv? ibland.
Vilket schampo använder du? olika.
Vilken parfym använder du? marry me från lanvin
Vad är du rädd för? att inte ha roligt. att inte kunna skratta.
Gillar du att tvätta? nej!
Gillar du berg- och dalbanor? mer förr, nu är jag töntig.

Senaste…
Filmen du hyrde? harry potters senaste.
Filmen du köpte?oj. toy story tre till anton i julklapp?
Låten du hörde: denna
Låten du laddade ner? jag lyssnar bara på spotify.
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? johan
TV-program du såg? pluras kök
Person du tänkte på? eva. för jag längtar efter henne.

Favorit…
Låt: åh det går så mycket i vågor. men den som först spelas i min spotifylista just nu är dancin in the street, man blir lycklig. och vill dansa på gatan.
Sak att göra: hänga med favoriter och känna sig alldels tillfreds och avslappnad. gärna i solen med lite vitt vin och vattenmelon för att göra det hela lite mer angenämnt.
Sport: det beror på om jag ska utöva eller titta på.
Dryck: mjölk.
Kläder: amandiga.
Film: en natt på stan
Bil: jörgen, fast att han svek oss i lördags.
Serie: gossip girl är min hemlig crush.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ja.
Gråtit över en flicka? några stycken.
Ljugit för någon? säkert.
Varit i slagsmål? aldrig. fast jag har gått emellan några.
Blivit arresterad? hmm...det vet ni ju redan. använd aldrig er systers falskleg samtidigt som du tar upp ditt egna.
Träffat någon från internet IRL? nej inte på det sättet.

Antal…
Gånger du varit kär? på riktigt kär, 1 gång. förälskad några fler.
Gånger ditt hjärta brustit? en.
Hjärtan brustet på grund av dig? två, vad jag vet.
Tjejer du kysst? hihi. minns min första med natalie en valborg då vi var på väg ner till stan på en buss och en annan tjej utmanade oss.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ganska många men främst natalie och anna.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? några. en annan har ju grejat med lite grejer liksom.

Senaste…
Boken du läste? från en annan tid. den var fin.
Personen du fick e-mail av? malin från min basgrupp.
Personen du fick brev av? lönespec från esprit. tack ska jag ha. (not, blir inte många pengar på 8 timmars arbete.)
Personen du fick sms av? json, om att vi är duktiga och ska ses snart <3.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i lördags var vi nästan fulltaliga. matilda saknades..
Saken du köpte? nagellack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar