måndag 9 maj 2011

1994

var sommaren björngården i bestorp var en fritidsgård för min brors alla vänner. sommaren då jag satt på stefans, albins kompis, axlar. och råkade fisa. pinsamt. sommaren då alla pratade fotboll, inklusive jag. konstigt.
sommaren då jag och josefine spelade in radioprogram på min högteknologiskaapparat och bodde i lilla huset. då man inte kunde göra annat än att bo i sjön.
sommaren jag har mest minnen ifrån. som när vi simmade runt anderssons ö och åt vattenmeloner lika stor som oss själva. eller som när lotta bajsade ute på altanen. eller då albin hade gömt öl i sandlådan och vi smög på varje fest dom hade ute på norrängen.

filip och fredrik föranledde denna nostalgitripp.

i övrigt har allt mitt smink beslutat sig för att bli tomma samtidigt. antigen ful och tätt eller mindre ful och pank. hittade makeupstores cover all mix en hundring billigare på nätet än i butik. tack ska jag ha. nu letar jag efter mitt chanelrouge. jag vet, onödigt att köpa ett så dyrt men det är det enda jag har hittat som inte går sönder när jag tappar såna där dosor ungefär en gång om dagen. tips på såna mirakelrouge som inte kostar multum?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar