tisdag 10 maj 2011

linköping

jag kan inte annat än att hålla med öbergskan, morgonpromenad är grejen. man liksom vaknar i varje centimeter av kroppen.
linköping är också ganska så fint tänkte jag på idag när jag spatserade och då chansen att få johan att flytta till stockholm är ungefär lika stor som att jag skulle klara terminstentan om jag skrev den idag, alltså obefintlig, så får jag ju vara glad över att jag bor här.
det finns ju helt klart fördelar. familjen av i södergård på behagligt avstånd. mor-far-lillasyster på samma avstånd. johans familj och bästa hultaviken också på ett nära avstånd. de däriga små kompisarna, EMMA! och faktiskt en bra skola med jobbmöjligheter och här har vi en finfin lägenhet vid vad jag tycker, linköpings finaste område.




nu ska jag plugga till tentan och basgruppen. stackars vivi har levercirros.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar