söndag 8 maj 2011

ikväll ska jag grilla

på den där grillen som är asdålig men som vi får ha på balkongen, en elgrill alltså.

på väg hem är jag. fortfarande bakis...fredagen resulterade i världens brakfest och barhoppande utan dess like, ljunggrens, vassa eggen, v och solidaritet. finns det så många uteställen ens i Lkpg? gårdagen spenderades i samtal med toaletten eller med soffan. matilda hängde på långholmen där det var fest, jag var hemma och dog. tillslut kom jag ut ur lägenheten. kl22 på kvällen. då åkte vi på sightseeing och jag kom fram till att sthlm är världens vackraste stad.

så.jävla.tråkigt.

idag har vi varit på morgonpromenad runt lilla essingen, ätit frukost på Elins terass, gått på söder, shoppat på pub och varit på loppis på hötorget. jag har prutat. tack ska jag ha!







2 kommentarer:

  1. Jag kan försäkra dig om att det DEFINITIVT inte finns så många utställen i Skara iaf... Knappt ens restauranger tror jag.

    SvaraRadera
  2. haha, men dom som finns i skara har jag hört har väldigt bra bemötande :) måste barhoppa nere hos dig snart! kan du inte komma hem och äta krabba i helgen???

    SvaraRadera