måndag 21 mars 2011

då gör jag det en annan dag.

jisses vad trött jag är.
jag orkar inte tänka på att jag ska gå och lägga mig snart. men imorgon har jag sovmorgon och ingen är mer nöjd än jag.
dock har jag lite för höga tankar om vad jag ska hinna med innan kl blir 13 och jag måste bege mig upp mot us. en löptur, en shoppingtur, städa badrum och sovrum, tvätta kläder, se på downton abbey som jag missade i lördags, plocka ögonbrynen och lite annat smått och gott.
jag gissar på att jag kommer tvinga ut mig själv på en tur runt tinnerbäcken och sen kommer jag se på downton abbey och där är det nog punkt på den förmiddagen. men jag gissar ju bara.
för varför ska jag göra något idag som jag kan göra imorgon?

förresten, jag hade en roooolig helg. vi njöt lite av sthlm, vi åt god mat, vi planerade sommaren och vi åkte skidor. sara och jag var som anja pärson, på ett ungefär.
nu längtar jag tills vi åker med familjen AV till kläppen!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar