fredag 11 mars 2011

cordysol

jag har lite av en förkylning som ligger och gömmer sig i kroppen, fruktansvärda retningar i kroppen och små nysningar mest hela tiden. dessutom har jag flertalet blåsor i munnen och en inflammation i en visdomstand. då blåsor är min mardröm sen Anni hade sin släng av det vill jag bekämpa sånt. så ikväll sköljde jag med något som johan fick när han hade en inflammation som smakar värre än jagvetintevaddetäckligastesomfinns. just nu mår inte jag toppen men förkylningen håller sig iallafall borta!

idag fick jag mitt fullständiga schema för vfun. jag jag jobbar mest helg tack så mycket. hejdå helgaktiviteter, hejdå gbg-resor, hejdå extrapengar från esprit. vi ses vid påsk.

1 kommentar:

  1. något du INTE ska göra är borsta med tandborsten på blåsorna och sedan skölja med listerine... Det hjälpte inte vet jag av egen erfarenhet. Hexadent är annars en väldigt bra grej! :) lite tips från en van blåsa-hållare.

    SvaraRadera