tisdag 16 februari 2010

onödigt inlägg i väntan på bussen (jag gick upp för tidigt.)

fettisdagen idag. jag kommer inte äta en semla. har lite svårt för dom sen jag tjatade till mig en på konditoriet som låg där espressohouse ligger nu, och upptäckte att jag inte tyckte om dom och tog till knepet att gå och låsa in sig på toan tills det var dags att gå (välanvänt hos dagmamman då matilda och jag gömde oss på toan tills tallrikarna var avplockade) men denna gång blev jag inlåst på riktigt och kom inte ut och fick lite småttpanik. jäkla semla.

nu ska jag ner till jönköping och gå på ett jätteseriöst seminarium som verkligen är betygsgrundat. not.
jag hatar kursen jag läser nu.
mer oseriös kurs får man leta efter.

annars var jag på världens bästa spinningpass igår, kärleksanpassat. man trampade för livet och fick samtidigt riktigt kloka råd, tänk vilken fantastisk människa som kan koppla ihop kärlekskriser till en riktig backe på en spinningscykel.

guuuud, såg ni kalla igår? jag grät som en tönt. som vanligt.
de senaste dagarna har jag gråtit riktigt ordentligt åt sista falkfilmen, bo holmbergs tragiska bortgång och rodelåkarens död.
jag får ge mig, torkar ut snart.
blir en torris som bengen säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar