lördag 20 februari 2010

jag har så mycket snö utanför fönstret så jag inte ens kan se ut, och våren känns väldigt långt borta.

så under tiden all snö försvinner och man slipper mötas av denna synP2033449

och man istället får njuta av detta

vår2kommer jag flytta till en större lägenhet (ahaa, visste ni redan det? :)), åka och hänga med mina systrar i sthlm, skriva en tråktenta, påbörja en ny mycket roligare (hoppas jag verkligen!) kurs, ha tjejhelg i linkiplinki (känn PEPPEN!), jobba så mycket jag hinner,  röra på fläsket ( 5 kilo kvar till målet, 3 är borta!), ha djupodlade konversationer med cliquedelarna som befinner sig i linköping över en fika eller trehundra, dona ett sommarjobb, fira födelsedagar då sex niondelar av fam. nilsson fyller år de närmaste veckorna och lite andra fiffilurövningar.

1 kommentar:

  1. Det låter alldeles förträffligt MamdyManda!! =) Detta gillar vi.
    Se abra till att iaf få ett eller ett par andetag mellan alla förträffliga kalasträffar.

    PussiliPuss

    SvaraRadera