söndag 21 februari 2010

idag, igår och sen.

idag är det hårdplugg som gäller då det är tenta kl 8 imorgonbitti.
jag hoppas, hoppas att jag kommer fram även att det är snöoväder.
eller så hoppas jag inte det så jättemycket men det vore ganska snajsigt att få skriva tentan och bara bli av med den.

gårdagen spenderades framför melodifestivalen med ljudet nerdraget snicksnackandes med json och ems. gud, jag vet knappt vilka som gick vidare, några som dansade väldigt bredbent och var blonda har jag för mig.
sen konstaderades det att dolph är ganska het men det behövde vi inget ljud för.
det var kanske lite tur i oturen att anni var insnöad på sitt land igår för hon skulle nog inte varit lika road av att ljudet var avstängt.

om två veckor tror jag att jag kommer vakna ungefär såhär dags och vara ganska så ohet, med lite ont i fötterna och ganska så ont i huvudet tillsammans med två elins.
jag längtar tillochmed till det. tror jag är lite överpeppad för den helgen.

1 kommentar:

  1. Vad menar du Amanda?? Hellre en kväll utan ljud OCH utan Anni än en med ljud och med Anni??? Jag hade det JÄVLIGT bra på landet med ljud på tvn! :)

    SvaraRadera