söndag 14 februari 2010

haaalllå?

vad ska man göra i sommar?!

krav-
sol, vänner och pengar.

norge är/var ett fantasiskt alternativ.
pengarpengarpengar.

men då skulle jag fortfarande bo kvar på 36 futtiga kvm, och nu har jag ju istället 60 fantastiska kvm plus en ballefjong som har sol mest hela dagen.
linköping känns mer åtråvärt.

snälla, bestäm åt mig.

(ibland tror jag på riktigt att jag behöver någon som tar alla beslut åt mig. jag tar nästan alltid fel visar det sig i efterhand. ett tag körde jag på taktiken att välja en sak och sen göra tvärtom men det är inte så jättelätt att lura sig själv för då valde jag ju det jag egentligen inte ville för att då kunna göra tvärtom och få mitt förstahandsval och så tillslut var tillbaka där jag alltid brukar vara-vid fel beslut.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar