onsdag 13 januari 2010

vad jag kommer göra 2010.

Vad kommer du arbeta med?

med mig själv.

Vad kommer du ha på dig?

tält?

Vart vill du resa?

jag vill resa ut i europa med en husbil.

Vart vill du bo?

i en lägenhet där mina kläder får plats. det kan väl inte vara för mycket begärt?

Vart vill du gå ut?

känns väldigt 2008 att gå ut.

Vart vill du äta?

överallt där jag inte behöver laga maten. men gärna löjrom på sjögräs.

Vad kommer du lyssna på för musik?

svenskt känns det som.

Vilka tidningar kommer du läsa?

damernas värld för jag fick den i prenumation. och för att jag lever i en värld och är en dam.

Vem vill du bli kompis med?

jag vill nog bli kompis med skolan, känns som vi är lite oense just nu.

Vad kommer du inte göra?

det jag borde göra om jag känner mig själv rätt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar