söndag 24 januari 2010

jag har apsjukan.

idagarna två har jag hjälpt till att flytta min bror ca 300 m norrut i bestorps gamla by. till ett hus med öppen spis, vitmålade trägolv och öppen planlösning. jag hade gärna flyttat mina saker dit istället för deras.
emellanåt har jag burit som att jag vore bamse, och emellanåt har jag lagat mat till 10 personer och emellanåt har jag varit barnvakt åt två terrorister vid namn vilma och anton, som påstår att vi har apsjukan som endast kan botas med godis varje dag. beach 2099 kanske?

annars har helgen bjudit på ett hejdå till konstapel bengtsson som styrde ner mot växjö. det var inte kul, alls. men kanske ska jag ner och hälsa på redan nästa helg om det fungerar. och sen blev johan dålig och jag nervös. men han mår bra och då mår jag bra.

fast nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar